לוגו שטראוס לוגו Energy - מלא אנרגיות טובות
לעמוד
נגיש
לעמוד הבית

טיפים קטנים שיעזרו לכם להצטיין בגדול

חושבים שאתם אוכלים (וחיים) נכון בשביל להצליח בלימודים? תחשבו שוב. בדקנו את כל המיתוסים שסטודנטים חיים לפיהם וגילינו מה ישדרג לכם את הציונים בלי להתאמץ ומה ישאיר אתכם ללמוד למועד ב'. המדריך המלא

מאת: חלי בארי

המיתוס: חייבים לאכול ארוחת בוקר

התרחיש: שעת הקבלה של המרצה שלכם מתחילה קצת לפני שבע בבוקר. לא הספקתם לאכול ועכשיו אתם חוששים שלא תצליחו להתרכז ולהוכיח לו עד כמה אתם גאונים.

המציאות: ה”מה?” יותר חשוב מה”מתי?”. קרואסון שוקולד שמנוני מהקפיטריה למשל רק יביא לנפילת סוכר שבסופה תחושו עייפים יותר.

ניצחון קטן: לכו על חטיף אנרגיה או גרנולה שמספקים ויטמין B וסיבים תזונתיים וישאירו אתכם ערניים יותר.

המיתוס: סטרס גורם לחצ’קונים

התרחיש: לא ברור מה מלחיץ יותר – המבחן מחר, הדייט מהטינדר הערב, או התוספת החדשה למצח – שבדיוק כמו חומת סין, גם בה ניתן להבחין מהחלל.

המציאות: לחץ נפשי מביא להפרשת הורמון בשם קורטיזול – שמעודד פצעונים – שגורמים לעוד לחץ, ו… הבנתם.

ניצחון קטן: אין צורך לפתוח כל בוקר ב”אווום”, אבל הוכח ששגרת בוקר קבועה עוזרת להפיג מתחים, אז קומו עם חיוך.

תמונה של איש מול מחשב

המיתוס: הלפטופ שלכם גורם לכם כאבי ראש

התרחיש: הוא החבר הכי טוב שלכם, יש לו שם חיבה והוא תמיד על הברכיים שלכם. לא, לא הכלב – הלפטופ. אתם מרגישים קצת מאובנים בסוף היום, אבל למי יש זמן להתאמן?

המציאות: ישיבה ממושכת מול מחשב (במיוחד כשהלפטופ על הברכיים) עלולה לגרום לכאבי ראש, וכתפיים. הפתרון הוא להתמתח ולזוז יותר, לאו דווקא בחדר כושר.

ניצחון קטן: להצליח להגיע ללימודים על אופניים מדי פעם, בלי להפיל אף אחד בדרך.

תמונה של פיצה

המיתוס: פאסט פוד לא מזין מספיק ליום לימודים

התרחיש: זה יום הרישום למערכת, וכרגיל – האתר קורס. העכבר נודד לאתר של חברת המשלוחים  ו… הופ, נודלס עוף מוקפץ ושמנוני בדרך אליכם.

המציאות: גם פאסט פוד יכול להיות מזין. למה לא להחליף את המוקפץ עוף בסלמון? בדגים יש חומצות אומגה 3 שחיוניות לתפקיד המוח ועל הדרך אפילו משפרות את מצב הרוח.

ניצחון קטן: להזמין מנה שיש בה דגים וגם כורכום – גם הוא משפיע על המח לטובה.

תמונה של איש ישן

המיתוס: חובה לישון 8 שעות בלילה

התרחיש: עוד לפני שהספקתם להגיד “ביונסה” היום שלכם נגמר והגיעה השעה למשמרת בבר שתסתיים אי שם לפנות בוקר. שינה בלילה? מצחיק.

המציאות:  אין הבדל בין שינה ביום לשינה בלילה, אם היום שלכם הפוך – זה גם בסדר, פשוט תשאפו להשלים בין 7 ל-9 שעות שינה ביממה.

ניצחון קטן: על “מיקרו שנ”צ”: שמעתם? חוקרים מצאו שגם 10 דקות מנוחה הראו שיפור בתפקוד שנשמר לעוד שעתיים לפחות!

עוד WINs קטנים מחכים לכם כאן